srijeda, 21. prosinca 2016.

MOJA NAJBOLJA PRIJATELJICA SE UDALA PRIJE PAR GODINA, ALI MI JE PRIZNALA DA MUŽA

Moja najbolja prijateljica se udala prije par godina, ali mi je priznala da muža vara od početka sa nekim bogatašem. Prošli vikend me pozvala da pođem sa njom jer je taj njen ljubavnik organizovao neku žurku. U početku sam je odbijala jer nisam znala o kakvoj se žurci radi, ali me na kraju ubijedila. Kada smo došli bilo je baš super, bogato, svjetski… najskuplja pića na stolovima.
Umjereno sam pila i trudila se da se ne napijem, ali nakon jednog pića bukvalno kao da su mi i noge i ruke otkazale, bila sam svjesna svega, ali nemoćna. Ubrzo sam bila na stolu bez odjeće i počeo je pakao za mene. Moja prijateljica je sjedila sa strane, dok su se na meni počeli da redaju jedan po jedan. BILO JE UKUPNO 10, 11 MUŠKARACA. Neki su i po 2, 3 puta se vraćali, uglavnom preko 2 sata sam bez prestanka primala… Na kraju sam od iscrpljenosti i zaspala, a ujutro kada sam ustala nije bilo nikoga. Kod kuće me dočekali roditelji bijesni jer sam noć provela van kuće i jer se nisam javljala na mobitel. Uništena sam i fizički i psihički, još ono najgore, šta ako nakon svega zatrudnim. Ne znam šta da radim, šta da mislim, znam samo da sam izgubila najbolju prijateljicu i da više ne želim da čujem za nju 🙁

Nema komentara:

Objavi komentar